perjantai 21. tammikuuta 2011

Oon SELVIYTYJÄ!

Monki:sta 8€ hame. (kuva on paska!)
 Oon nyt kaks viikkoo ollu Norpe suomi tehtaal töijssä korjaus osastolla (tetis), oon lähinnä repiny pakastimista teippauksia, huoltanu yhen miehenkaa pakastimii, kaivertanu kyltei ja lajitellu mutereit ja ruuvei-_-". Oon niin onnellinen et se vihdoinki loppu! Sitä oli kyl jotian hyötyy koska nyt tiädän et meen lukioon et en joutuis menee hanttihommiin.
Perjantai kunniaks mentii Emman kaa sit Hesaa shoppaa, shoppaus into jäi sitt siihen et se paita minkä halusin oli loppuun myyty jotain kumminki löyty. ;)
Nyt oon saanu koru kokoelman nii et kaikki sopii yhteen eli ostin tänää ton Love sormuksen ja Eiffeltorni kaula korun Accesorize:stä(timantti sormus on perintö ja Eiffeltorni korvikset sain Michellt joululahjaks).

Viel punanen lompakko 6€ Accesorize:stä.(oikee hinta 21€ :O) Nyt on oikeesti pakko alkaa tehä sitä Haaste vastaus postausta!

2 kommenttia:

  1. mul on toi sama et pakko alkaa tehä ! sul on kerää koko sarja ! :D

    VastaaPoista
  2. Emma- nii.. eihän siin oo ku 8 kommenttii! :D

    VastaaPoista