tiistai 14. joulukuuta 2010

Me, my self and I

 Ajattelin tässä ensimmäisessä postauksessa kertoo vähän itsestäni, en ole kauheen hyvä kirjottamaan tekstejä joten yritän laittaa enemmän kuvia.
Mä olen viime Huhtikuussa täyttäny 15 ja ajelen moppe caarilla, se nyt kai oli se tärkein :D
 Tässä on mun poni jonka nimi on Ruusu se täyttää nyt 5 Huhtikuussa mulla on ollut se siitä asti kun se oli vuoden, eli on melko kiintynyt siihen. Se on Eestin hevos tamma joka on syntynyt Hagnäsin tilalla 2006. Pari vuotta onkin jo tullu harrastettuu ratsastusta melkein yhdeksän vuotta.
 Tässä on sit mun Atte koira joka on ihan aivoton mutta niinku kuvassa näkyy tosi söpö, se on Welsh Corgi pemproke ja se kai täyttää ensvuonna huhtikuussa 3.
 Täs on Leevi joka kanssa on Welsh Corgi, Leevi täyttää ensvuonna 7 ja onkin tosi mukaavuden ja rauhaa rakastava.
 Ja tässä on mun paras kaveri Emma joka ei tuu tykkää tost kuvasta mut en voinu vastustaa ku se on nii ihana^^. Me ollaan tutustuttu tallilla ja luultavasti Emo tuleekin olee aika paljo postauksissa mukana.

4 kommenttia:

  1. YÖÄK TOI KUVA EHKÄ YKS MAAILMAN KAMALIMMISTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  2. Emma-olisin laittanu niit kuvii vanhast kaupungist mut ne oli toisel koneel^^.

    VastaaPoista
  3. EI EMMA ON IHANA TOSSA KUVASSA ♥

    VastaaPoista